Analyzing is my education...nahh it's a chickgeneBack to the top

Nu har jag analyserat det här med killar i ett par dagar :P Jag har brytt mig så ytterst lite att jag har helt enkelt trott att jag bara kan leka lite, men jag tror inte att det är så lätt...jag är för snäll haha och oslampig om jag får uttrycka det så. Därför tog jag ett beslut för ett tag sedan att faktiskt inte "träffa någon" när jag är här i Sverige. Tänk ifall det slutar med att man faktiskt gillar personen och jag hatar när människor kommer in i mitt liv och lämnar det...så många som lämnas bakom när man reser, flyttar och för att det inte leks på lika villkor.

Sen kom jag nog lite i en 25 års kris haha, helt plötsligt blev jag rysligt sugen på en pojkvän, vara seriös. Men nej, nej, det innebär känslor och det orkar jag inte. Haha, precis som jag bara kan gå utanför dörren och skaffa en pojkvän, men ni förstår vad jag menar. Mina vänner tror att jag sabbar lite av att vara fokuserad på att vara singel i ett år till, men hey skulle HAN dyka upp så gör han, men ja, jag kanske missar för jag orkar inte, det är jobbigt. Jag vill inte gå igenom allt det där igen.

Hmm slutsats...Lina dejtar inte för att hon vill inte få känslor för någon för att inte gå igenom heartbreak en gång till...svår en...not. Så jag kör SOLO...Celi...bat!?

1: X är jobbigt
2: Killar är jobbigt...jag ska bli celibat...umm är förresten redan det haha :P
1: Du och jag baby! :P
2: Får väl besöka en sexbutik denna terminen :P
1: Ja, det får vi göra, jag vet en bra en ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0