B-day med familjenBack to the top

På söndagen hade jag lovat mamma och pappa att inte köra bilen till jobb eftersom det säkerligen var extra kontroller efter festivalen. Upp och skulle sätta mig på bussen, men de gick lite knepigt, vilket slutade med en powerwalk runda ner till knutan med C. Jag var klädd för jobb och fick höra av C att jag minsann såg ut som skit...hon såg ut som walk of shame :P Ännu värre tyckte hon min power walk stil var haha, får väl hålla med :P svinga mig fram med armarna, men jag kan ju inte gå snabbt så nått fick ju göras. Vinka henne hej då, bussen gick inte hela vägen, en power walk till, var i fin form när jag kom till jobb, not.

Ändå var jag sjukttrevlig på jobb haha. Trubbel med att ta bussen tillbaka till hbg för att hämta grejor och bil, gjort ett fint jobb med staden juh :P...Sen skulle jag ju hitta bilen jag parkerat en mil bort...någonstans. Kom precis i tid till mitt kalas, men var tvungen att skutta i duschen annars hade jag dött.

T1...gullungen vet hur man använder partyhattar...pratade som Darth Vader...vi fick henne att säga "Luke, I am your father" och blåsa ut, fan vad vi garva.

När dte är kalas med familjen så blir det sött och påklätt ;) Mormor hade bakat hallontårta...tack den var god, men efter alla dessa år borde hon lärt sig att jag är jordgubbar och choklad.

Mina fina presenter :D Så fint när folk känner en, show me the money :P

Detta kuddöverdraget hittade jag på jobb och sa "jag gillar det, det är som att där står love lina, jag älskar allt med L och hjärtan" haha. Skulle dock kosta mig 500 spänn..hmm så gärna ville jag inte ha ett kuddöverdrag...fick det ab min chef när jag fyllde år :) Till höger har vi älskade T2...mostis snygging :)

Lillebror och flickvän...naaaw...söta...spillde ut pasta på parkeringen gjorde dem, var en fin pastaröra nästa morgon när jag skulle köra till jobb eftersom det regnat hela natten haha.

Männen i mitt liv :) <3 T2, papi, T3 <3

Kusin vitamin med barnen...

Vissa tyckte det behövdes sovas middag på kalaset...T3 hade hoppat i sin nya hoppeborg hela dagen med sin kompis, kan förstå att han decka, men vad är kusin vitamins ursäkt?

Tack familjen <3


Kommentarer
Postat av: cat mjaao

Jääääävlar i havet vad du är lik din pappa :)

2010-08-06 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0