After three glasses of wine :PBack to the top

Tjejerna är i Båstad och familjen åker till Gotland på söndag så jag har bestämt mig för att det är familjehelg...gud vad jag stavar bra (rättat) ;) Ätit med mor och far idag igen efter en halvdag med Tilde som modell och födelsedags shopping...hon fick både en massa örhängen och en klänning av mosti. Efter tre glas vin...två till pappa, så slängde vi oss i sofforna och tittade på filmen alla talar om Grace. Alltså det är en av världens bästa filmer...så real...så rolig. Pappa och jag har ju redan sett den en miljon gånger så vi skrattade i förhand om man säger så.

Tänk ändå att det ska krävas en livomvälvning för att sadla om och förändras och göra det man vill...en seperation/skilsmässa eller whatever. Men tänk om man var rätt för varandra men i fel tid, att man kanske bara behövde förändras, vara själv, göra det man ville ett tag.

Chatta med älskade Sandra igår och hon bara, men om du behöver mys så skaffa pojkvän. Min kommentar blev att om jag skaffar det så är det för att jag ser en framtid med människan, annars är förhållande uteslutet. Vill inte låta pessimistisk nu, men jag ser inte framför mig att jag träffar en superkille och tar en strandpromenad och pratar om allt och känner 4-ever. Det är just därför jag nog inte heller är redo att träffa någon ny. (en klunk vin och eftertanke) :P Jag får nog radera detta imorgon ;), men när jag fortsatte och chatta med Sandra, så kom där ändå lite hopp i form av att jag skrev...jag undrar vem han är, vem det är jag ska träffa och vara med i framtiden...haha...man är väl en romantiker deep down ändå ;)

Jag jobbar på stavningen, haha och papi är nog lite trött på mitt fyllesnack hihi...jag fråga han om han tyckte det var patetiskt att jag var 25 och singel...fan jävla 25 års kris...jag visste det, ville inte fylla år...men det tyckte han inte...får väl återkomma med den när jag är 30 ;) Tills dess rekommenderar jag alla att se alla talar om Grace haha.

No matter where you are at in life, how old you are, what you have, what you don't have, you can always make a change...just make it happen, don't be stuck...and never ever be completely satisfied or comfortable cause thats when you lose track and get stuck...love with all your heart, but just know that is the best thing and the worst thing all tied up...cause it's in blindness... L.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0