From AM to PMBack to the top

Skulle adda klasser idag eftersom de släpper alla klasser som de nationella eleverna inte betalat och då fiskar man. Jag måste ju göra om hela mitt schema. Gick tidigare på från jobb och allt och satt redo klockan sju. Visade sig att det var 10 PM kurserna släpptes, alltså ska jag adda klasser klockan 7 på morgonen och här sitter jag klockan halv två på natten och lyssnar på musik, chattar och bloggar...skärpning...eller så är det så att jag håller på att slå om till LA tid redan :P suck...känner att det blir en Red Bull innan jobb imorgon...det är så gott att jag kan börja gråta haha...rehab is over...

Max tyckte det var skitkul eftersom han är i LA nu och uppdaterar sin status med saker som sticker i ens ögon. Tänk om jag bara längtar hem så mycket till LA att när jag kommer dit så kommer jag bara sätta mig på sängen och bli helt tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0