God morgon, god morgonBack to the top

Ännu en dag jag vaknar upp till mega skolsken, ska till skolan nu på counseling och förhoppningsvis steka lite vid poolen sen...har ingen bikiniunderdel dock :( hittar ju ingen ny bikini suck...kräsnast på denna jord när det kommer till det. Men ingenting kan få mitt humör att tryta nu känns det som...jag går ut på vår balkong och känner för att luta mig på räcket och skrika "I'm the queen of the world". Vi har topfloor balcony som har the best location som utsikt över hela gården med palmer, pool, jacuzzi osv. I fuckin love it!

Bilderna gör ju inte vår balkong rättvisa, inte heller utsikten, tagna med datakameran, men ni kan få en lite taste på var jag gillar att sitta och käka min frukost.

Ahh, va fan, jag vet att jag är sliten som fan haha...förhoppningsvis ska lite semester ändra på det. Kasta i mig fem piller nu i morse, blev ju nästan mätt på det :P Nu börjar magen prata som in i norden...detox is on i guess.

Håller på att packa upp lite då och då, en enda röra här nu, men det kommer efter hand ;) Tjejerna är installerade på mitt nightstand iallafall...gull...och jag känner för att äta body butter krämen de gav mig haha...den luktar ätbart :P

Puss och kram på er...wish u were here with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0