Halleluja lock and loadBack to the top

Idag är jag ledig, typ. Har tusen ärenden att springa och folk att träffa. Tyvärr får folket som vill träffas lämna plats åt ärendena för nu måste jag få något gjort. Jag har ett helt hus att städa innan jag åker och en massa förberedelser. Jag är livrädd att jag ska glömma något. Säga hej då till morfar kommer att ta på krafterna idag, eftersom nu känns det ganska säkert att det är sista gången jag ser honom. Ville inte att vi skulle säga att jag ska åka tillbaka till USA för han har ingen koll ändå. Nu när han vet, så vet han också att det är sista gången och då bli han så ledsen. Jag vill inte göra honom ledsen. Nä, nu ska jag ta itu med allt, låter er veta hur det gått och snart blir det inlägg från NY istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0