Hard work workBack to the top

Kom hem till ett tomt hus. Mor och far är och njuter med vänner i en småbåts hamn, najs. Jaja, får väl mata mig själv då. Har blivit bortskämd med att det står mat på bordet när jag kommer hem :) Jobb tar på krafterna, eller det finns inte mycket att göra, men sover så dåligt att det känns som jag har grus i ögonen in på eftermiddagen. Åt flingor på väg till bilen idag och tog med tandborsten till jobb haha. Har sett till att jag slutar 18 varje dag på jobb istället för 19, fyra jobbedagar kvar denna veckan. Men snart semester :D

Men det fanns Corona i kylen som jag fick av tjejerna i fredags och jag tänkte att det finns ju alltid något att fira så jag tog en time out med en sådan i trädgården och blicka ut över äng och skog. Livsnjutning kallas det :P Älskade barndomshem <3 Nu ska det packas för jag åker om en vecka, som jag har längtat...ihh...men man har vant sig vid att vara hemma nu, ha er omkring mig...I will miss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0