Hit me...Back to the top

Jag är i LA och solen skiner som in i...men...jag har ingen kraft, ingen lust att göra någonting, allt är så ansträngande. Det har nog mycket att göra med detoxen, ont i magen, illamående. Sen är det väl att jag inte äter så bra med all frukt och nötter. Har dock redan gått ner 2kg på en vecka, men det är nog detoxens förtjänst. På kvällarna ligger jag och vrider och vänder på mig och får abstinens av att tänka på alla grejor jag ska vänja mig av vid och känner sug efter...blir rena exorcismen ju :P

Nä, så ni får ta och slå mig för jag vill verkligen inte göra någonting, också blir jag ju enormt uttråkad av att göra ingenting och då tänker jag för mycket...evil circle. Blir bara såååååå förvirrad av det amerikanska skolsystemet :(, men oftast rycker jag upp mig när jag väl umgås ute i solen...älskade solterapi. Gå inte inte mot mörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0