How to train your dragonBack to the top

Ja, ni all vet ju vad som gör mig väldigt lycklig på denna jord...FILM. Äntligen fick jag sett färdigt "How to train your dragon"...bröts ju mitt i när jag började se den på flyget hem till Sverige och sen var ju Tv:n sönder. Igårkväll fick jag sett den igen...hela...and I loved it. Kan ni tänka er att den är tecknad och med drakar, men ändå så trovärdig i dialoger och så...ahh den är härlig att se. Fick ett riktigt buzz haha, men det försvann när jag inte kunde hitta "the last airbender", måste se.

Daddy...I want a dragon :) Haha, just like I badly wanted a deamon after seeing "the golden compass". BTW när fan ska de göra de andra kompass filmerna...ahhhh. Jag vet att det är typ nedlagt, men fixa fixa fixa...nu nu nu. Måste köpa böckerna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0