I'm in New YorkBack to the top

Jag lever :) Åker runder i hela NY hela dagarna...whii...big city girl :) Planet blev aningen försenat, seg väntan, hade ett kilo övervikt men det sa dem ingen om. Jag och Jojjan satt på planet och såg samm filmer samtidigt haha..tryck nu, och nu. En dam vänder sig om och säger åt mig att "stop pushing my chair", ryckte nog lite hårt. Som vanligt är vi inte riktigt friska i folks ögon.

På hostlet gick vi i princip i däck på en gång och vaknade klockan två på natten....umm...vi skulle ju ut med Emilie. Vaknade igen klockan 6 lite väl pigga. Tydligen har vi gym och pool på hostlet så det var bara att bli aktiv så där tidigt på morgonen...yupp jetlag I guess. Sen låste jag ju ute mig från rummet i handduk...pinsamt...oväntat...nej...jag bara stod utanför vår dörr och skrattade, Jojjan hade ju gått någonstans så ingen kunde öppna. Efter en älskad cream cheese bagel till frukost bar det av. Vi bor riktigt bra, ett två och vi är ute på broadway, ett två och vi är i Central Park...lovely.

Får fortsätta och berätta om allt vi besökt senare för nu bär det av igen...frukost över...men idag ska vi besöka the UN building och jag är i extas, tänk att få jobba där, jag vill...Johanna förstår inte vad det är med mig och den där byggnaden...oki, oki, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0