Nothing comes close to the golden coastBack to the top

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, varit lite busy, men det blir NY inlägg snart, precis fixat med all bilder och nu ska de laddas upp, ahh jag har tusen bilder och Jojjan 3000 haha. Hon köpte en systemkamera där och lekte lite med sin nya bebis haha.

Cool man är i NY, min nya keps som kommer att dekorera mitt rum. Alla sprang runder i sina I <3 NY t-shirts, som vanligt måste jag gå emot strömmen och tog på mig samma tröja fast med I <3 me haha, vilken narcissitisk dag :P


Nu är jag hemma, det var så skönt att vakna upp i min säng här i LA och vara på semester. Ändå var det en del att fixa. Fick aktiverat mitt amerikanska nummer ikväll, jag fick tillbaka mitt gamla...så go han var och jobbade över en halvtimme för att fixa det till mig :) men han skulle ju fixa det under dagen men hade inte hunnit. Frihet att ha mobilen tillbaka.

NY var toppen, för en weekend, men LA är home.
Jag bara ler hela tiden, känns som att man "lever" igen. Här är strålande solsken och hot hot hot. Redan fått en bränna av att bara chilla i solen lite idag. Åkte iväg på ärenden med Max i hans bil nercabbad och fick ett märke efter bilbältet haha. Sa jag att jag love being here again :P men givetvis kommer jag snart att sakna er igen...men det här är mitt liv, jag lever min dröm, jag har tagit mig hit, det här är mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0