shhhhhhh...godnatt...var tystaBack to the top

Idag blev det bbq med gänget, jag åt bränd mat, ska inte lita på när andra grilla någonsin igen. Städning har det också blivit...usch...och sol och mys på balkongen förstås.

Skulle aldrig ha stirrat upp Max nu på kvällen med alla kurser när han är helt slut i bollen från att ha slitit hela dagen. Counseling har gett dem IGETC som de ger alla förvirrade studenter, så att de läser en massa onödiga kurser så att skolan tjänar pengar. Den är till för elever som inte vet vad dem vill läsa eller vart de vill göra en transfer. Max har snöat in sig och gått efter den fast han vet exakt vad han vill. När jag visade vilka papper han skulle gå efter istället, plus UCLA transfer requierments så kom det fram till att han läst nästan hela förra terminen i onödan och addat fel kurser denna. Jag ska inte säga något, jag kan ha läst 2 kurser i onödan förra terminen, men då skulle jag ju bara stanna en termin. De går in på electives, men inte på mitt AA som jag vill göra färdigt till vintern. Nu sitter dem där ute och stirrar, men hallå jag ska sova :P

Counslern va imponerad av mitt överlappning schema på AA och general pepperna haha. Men jag måste läsa matte...suck...döö...sen hade jag tittat fel på överlappningsschemat så jag måste göra om mitt kursschema IGEN...suck...måste crasha. Detta är en djungel och de vill tjäna pengar på att elever inte vet och att de olika grupperna inte går att överlappa. Inte undra på att så många droppar college här, de ser ju inget slut och läser bara ämnen de inte vill läsa. Fucking GE...jag har gått på svenskt gymnasium retards... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0