Wasn't funny anymoreBack to the top

En vän hade ju frågat en sån där application på facebook en massa saker så jag klicka in för skojs skull fast det är helt lame. Skratta åt svaren jag fick, enligt dem quizzen ska jag redan var gift och ha barn och vara död och mina sista ord skulle vara "vem, är du och vad gör du i vår pool?" haha. Inte möta en främling i poolen då :P

Men vad som inte var kul var när jag klickade på vem älskar dig och det kom upp R.J...då var det inte kul längre...it's the universe mocking me.  Det sjuka är att jag klickade på en application för ett år sedan som hette typ vad är namnet på din framtida man och får upp R. Nä, aldrig mer facebook quiz säger jag...

There was a time I wasn't alone against the world...everything comes to an end...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0