Bästa hotell förfesten ever :)Back to the top

Vi checkar in kvällstid på Hooters hotell i Las Vegas haha...billigt och bra ;) Slitna som vi var så var det bara att börja göra sig i ordning på hotellrummet. Men först irra jag och C runt och lokalisera närmsta spritbutik och övergångsställena här är millånga och det tog sin lilla tid. Musiken skruvas upp och vi turas om att Dj:a med våra ipods, dock blev det waking upp in vegas med Katy Perry en hel del eftersom C körde den non stop. Vi partajade på rummet till halv ett på natten och bara hade så sjukt kul att det var galet bara vi tre...men vi var ju i Vegas så då tar man ju sig utanför rummet :) Det roliga var att jag hade med mig fyra klänningar, vilket tjejerna tyckte var för mycket, men det var ju tur det för det slutade med att vi alla gick ut i mina klänningar och heta var dem i fordralen ;)

C investerade i en fickplunta...givetvis i leopard



Sen spåra det ut lite LOL...

Hoppa i sängen är väl ett måste :)

Varför inte lite armbrytning...

Eller en fet smäll i baken...

Sen blev det lite hetare säng bilder varav denna är sjukt bra på Jenny...

en "osklydig" C...

Mjau...man kan nog inte se hur pass förfriskade vi är vid det här laget, men för kvällen bjöd på en hel del redbull vodka och smirnoff ice vanliga och jordgubb...

Kommentarer
Postat av: Ryan K

Wow, I believe that last picture is the best thing I have seen all week :)

2010-02-10 @ 07:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0