California is getting cold...Back to the top

Jag har frusit som tusan! I biblioteket satt folk i t-shirts och jag med tröja, långarmad och jacka och fortafarnde frös. Mådde ju dock inte så bra på kvällen heller när jag fortsatte att frysa och skulle analysera en lång artikel med en konstig huvudvärk som sitter i än idag. Det är förvisso lite kallare i vinden här just nu, men ändå, jag borde inte frysa och borde inte gnälla för ni har ju tio ton snö.

Idag tror jag att jag kom fram till att jag inte vill bli journalist och att jag nog inte kommer att stanna här, men som vanligt kommer det nog ändras igen. Är bara så trött på min obestämdhet eller ska jag kalla det ovisshet. Men om jag inte är här, var ska jag annars vara? Det känns inte riktigt som att jag har ett "hem" längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0