Cat är nog blond...Back to the top


Idag har jag och Cat solat vid poolen och doppat oss faktiskt
i den även om det tog mig 30 min och 20000 försök innan jag faktiskt hoppade i. Vi satt på balkongen och snackade och det visade sig att en tjej hade blivit drogad och mördad på en klubb hon var på i Miami samtidigt som C var där...vi var överens om att det var mycket hemskt och man bör ju nästan ha lock på sin dricka lr nått. Cat säger: "Lina det kunde ju för fan lika bra varit jag som vaknade upp död" hmm...

Jag berättar att Max och dem hade sett en man i en massa blod vid piren, men de visste inte om det var mord eller självmord. "Men vadå, var han död...låg han bara där...var det ingen som sa till honom?" Hmm...vad hon menade var, var det ingen som gjorde något...men ändå...vakna upp död...säga till en döende/död...hemskt att säga, men mitt i allt dödsnack så kunde jag inte låta bli att skratta åt hennes kommentarer....hon är roligt blond.

Senare på kvällen blev det Valentines's day filmen...blir en recension på det sen. Vi blev erbjudna skjuts hem av två killar...no thanks we rather pay for a cab. Dock när vi letade cab fick jag veta av ett gäng latinos att jag hade en riktigt fin rumpa och på blickarna var äckliga...som tur var stod där en taxi precis där...ibland är det bara aningen creepy här.

Sorry alla blonda flickor...inget illa menat...sen är det även skillnad att vara blond på utsidan och insidan...en brunett kan vara "blond". Vissa är jobbigt "blonda" andra roligt "blonda".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0