Cat är på strippklubbBack to the top

Haha...lite ironi att Cat ringer och berättar att hon är på strippklubb några timmar efter jag frågat ifall hon ska gå med mig på poledancing classes. Hon lät berusad, rolig och upprörd och sa: "Hej! Jag är på strippklubb och jag frågade tjejen om hon verkligen tyckte det här var okej...och hon bara I'm fiiiiine...Lina för fan de är helt nakna, jag kan fan se deras äckliga rakade råttor...säg till mig att detta inte är okej".

Har ju haft på min lista att besöka en strippklubb här, fast inte en tacky en och detta låter tacky. Jag höll ju med C på denna alltså...de kan åtminstonde ha trosor på sig, fy fan vad äckligt, men det var tydligen trosförbud. De sa till henne att de tjänade bra, men C menade oavsett vad dem tjänar så är det nasty...it is. Men så var det tydligen på strippklubbar i Florida och nu vet jag det utan att besöka själv. C ville lämna stället NU..."Det här är fan inte okej!" (Jag vetti fan vilken dialekt hon kör med faktiskt).

Kommentarer
Postat av: Sophie

Han var ungefar lika lang som mig. Gillar inte korta killar :P

Men han hade tableservice saklart och minglade runt med alla snygga damer.

2010-02-13 @ 16:02:38
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0