Cat går lös i Florida - Free willyBack to the top

När C hade ont i halsen ville hon att jag skulle titta på hennes mandlar...jag vet inte hur många försök vi gjorde, men med hennes späckhuggartunga såg man ingenting. I Florida finns en kille som hon har en liten crush på haha...meddelandet nedan kan förtydliga det hela.

Cat: Omg omg omg!!! T skrev ti C och frågade efter mitt nr och när jag skulle komma ti FL!!! Han skrev I really wanna see her!!! Så dom har nu planerat att han ska med oss ut på lördag!! Tillåt mi att dö av lycka. Tur att ni är på bio annars hade jag ringt och skrikit i ditt öra. Aaaaaaahhhhh iiiiiihhhhhhh. Mjau Puss (hmm...det var kul att kma ut från bian och ha detta meddelandet på telefonen...LOL)

Så jag skrev något i stil med att hon får inte komma hem utan att ha gett T lite av den där späckhuggartungan haha...och så tänd som hon är på denna killen så kunde jag inte låta bli att tänka på filmen rädda willy som på engelska blir free willy...frigör snoppen typ...LOL...säkerligen ett perfekt namn på vad hon har för sig där borta. Om ni undrar så uppmuntrar C mig att skriva om hennes bravader så detta besvärar inte henne det minsta haha. Tänker dock inte göra det i den utsträckningen!

Dock fann jag det aningen kul att egoina precis gått i samma tankar om samma film, men fick det till gratis snopp...jaja fungerar den också, men min var bättre...ett riktigt bra namn på en barnfilm likt en "vuxenfilm" ju.

Idag är C på disneyland i Orlando...har redan varit där men är ändå avvis...MJAU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0