Cat is back home :)Back to the top

Cat är hemma och hon är sjukt sliten efter sin non stop partyvecka i Florida haha...det blir rehab för henne nu. Mötte henne nere i taxin och fick hjälpa till med väskorna. "Jag älskar när folk bär mina saker"...tror jag fan det. Vi snackade lite och klockan är över tre på natten här nu...men Cat gick i däck för ett tag sedan rak lång på mage här på heltäckningsmattan i vardagsrummet medans jag chattade med Anna O. Ska visa er hennes minitatuering på foten som hon gjort i miami för er sen också haha...ser ut som hon har fått smuts på foten så liten den är...precis som jag och J förklarade för henne innan hon gjorde den...men hon lyssnade inte...J det ser verkligen ut som en fläck haha...

It's good to have Cat back...Mjaoooouuu...

Kommentarer
Postat av: Jenny

So she did it anyway :p Måste få bildbevis på det...

Miss you..

2010-02-16 @ 09:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0