Där rök depositionen...Back to the top

...var vad både jag och Max tänkte när vi såg dörren. C har varit lite snurrig nu när hon varit sjuk och igår var inget undantag när hon skulle ut på balkongen och gick rakt in i myggnätsdörren så den trillar av. Ni anar inte vilken rolig syn det var! Jag trodde först det var glasdörren och ville skrika till när jag såg dörren trilla, men eftersom den bara lade sig på balkongräcket utan att gå i sönder så kiknade jag av skratt istället. Dock hur roligt det än var så flög det genom både Max och mitt huvud, där rök depositionen, men det är lugnt, den är på plats igen.

Jag höll på att gå in i glasdörren häromdagen också och in i glasdörren var det första Anel (vår andar roomie som är på semester) gjorde när han var här haha...farligt, men myggnätet är typ svart så vi förstår fortfarande inte riktigt hur hon lyckades. Jenny hittade ansiktsavtryck i nätet haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0