DetoxBack to the top

Jag ska få mina roomisar att detoxa med mig haha. Det ser inte så lovande ut dock trots att de har sagt ja för de vet nog inte riktigt vad det innebär. Som vanligt så ska jag vara sjukt positiv och köpa en mixer och göra fruktdrinkar, men det skulle jag göra i Schweiz också. Mixern packades inte ens ur lådan! Känner mig bara sjukt sliten och känner att denna avgiftningsmetod skulle bli en fräsch start nu till skolan, men banta är fan inget jag tänker ägna mig åt. Möjligtvis att jag ska skära ner på gottet, men det är ju bara sunt. Palla räkna kalorier...man ska nog bara skänka en liten tanke åt vad man stoppar i sig...jag menar vad vore livet utan god mat och gotte. Sen är det ju inte så att jag lagar god mat ändå, men men...

C kmr att säga nej så fort hon får veta att hon varken får röka eller dricka kaffe...lr dricka alkohol för den delen. Max är mer diciplinerad så han får vara den som peppar alltså. Här ska aviftas...öhh nån gång...nästa vecka förhoppningsvis. Önskar bara att jag faktiskt åt grönsaker...jag kan äta några med annan mat, men inte bara grönsaker...örk.

Kommentarer
Postat av: Marilyn :)

Ååååhh va gott d ser ut :)

2010-02-14 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0