"Du kan komma hem till OSS"Back to the top

På denna balkongen går vi ut och har frukost och lapar lite sol varenda morgon...vi bor ju högts upp så vi har inget tak över så den är som en liten terass...we love it...

Varje morgon nu så har Jenny och jag skullat gymma om morgnarna, bara det att när hon kommer in på rummet och frågar om jag ska med så får hon ett "hell no". I morse dock kom jag ut i vardagsrummet i träningskläder...ready for the gym...men där är ingen Jenny på soffan. Kanske att hon tröttnat på att fråga mig och dragit ner till gymmet själv, men jag vände mig om och fann henne solandes på balkongen. Hon tittade på mig med ett lurt leende, idag var det hon som inte palla. Hann inte träna för jag och Max skulle fixa med hyran och sen drog vi till West Hollywood allihopa utom C för hon är sjuk. Jag hade lite ont i halsen efter Vegas i någon timme, men det var mest på stämbanden, så jag antog att det vara samma för C, men hon har halsfluss och går nu på penicillin. Låt mig inte bli smittad! Och stackars lilla flickan som spela guitar hero med oss på Best buy smakade på hennes läsk...

Jennys soffa :) Haha...hon är så rolig. Hon har i princip varit med från början här så hon säger saker som "whii...VI får tv på onsdag"..."du kan komma hem till OSS"..."Åhh den där skulle vara så fin hemma hos OSS"...Jenny bor här haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0