Last night of Cat, Jen n' LiloBack to the top

Jenny har ju försökt få med mig till gymmet, men inte lyckats. Igår när jag var själv hemma gick jag dock ner och gymma (I so did) efter att ha tagit en smirnoff ice...hmm i'ts sort of like soda anyway ;) Nä, men lite sundare vanor måste bli prio nu för jag känner att jag håller på att expanera i fettmassa haha.Ta hissen ner till gymmet är ju så svårt och långt ;) Idag ska jag och Jenny köra ett megapass fast jag har ont i baken sen igår. Och till er skadeglädje så regnar det här idag, men det är lungt ändå...vi vill bara chilla.

Ska vara lite ekonom idag och räkna på allt så jag kan få in pengarna...men där är en hel del kvitto att gå igenom...kolla bara på ett av ikea kvittona nedan jämfört med ett A4. Sen ska jag betala skolan också! Sen måste någon vara hemma och ta emot C.s katt som kommer idag, den ska gå på antibiotika i 3 veckor för den är sjuk och kunde inte vara runt andra katter om den skulle bli frisk. Aja, en good deed, bara det att C åker bort en v. så det bli jag och Max som får ta hand om den.

Max har också blivit sjuk och ligger och kräker så nu ska jag inte andas kring honom heller. Ikväll blir det tjejmys när vi ska gå och se DEAR JOHN :) ofcourse...chickflick night...Channing Tatum...oh la la.

Inatt åker C till Florida så det blir bara jag och J till på tisdag och sen blir det bara jag ett tag...ihhh...jag vill inte att dem ska åka. Hade kunnat följa med till Florida, men måste tänka på pengarna och skolan börjar ju snart och där är säkert något som måste fixas. Jenny ska försöka flyga hit igen för hon vill i själva verket inte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0