Future American footballplayer maybe...Back to the top

Åhh vad jag saknar detta lilla charmtrollet redan, och hans syskon förstås. Jag tycker att T3 ska komma till mosti Lina i USA och blända dem med sin talang :) ina...ina...mer...haha jag kan riktigt höra han säga det. Prinsessan T1 och snyggingen T2 borde också komma hit så kan T1 öva sin engelska på riktigt...hon är så söt när hon ska visa att hon kan säga dragon haha. Blir mosti kvar längre så måste bli ett besök om jag så ska jobba natt för att ha råd att flyga hit dem.

I miss my angels already...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vet precis hur det ar. Nar man val ar i LA sa kan man inte tanka sig att flytta hem igen. Men jag ar triggad att jag ska flytta tillbaks igen, och snart! Det ar ju bara 6 manader kvar. Och under den tiden far jag bara halla mig sysselsatt med jobb och traffa familj sa ofta som mojligt! Jag spelar Heroes of might and magic V. Bast ar det :P men saa beroende framkallande. Hoppas du har det bra i LA. och ta hand om LA tills jag kommer! Da ska vi festa okej! Hur lange till stannar du??

2010-02-10 @ 20:55:27
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0