Hamnade i Max's duschBack to the top

Vattnet skulle vara avstängt idag och det har det verkligen varit. C ville dra ut och fixa ärenden, men jag vägrade innan jag fått duschat. Eftersom folk redan varit på kranarna i vårt badrum så tänkte jag att kanske kan jag prova ifall Max har lite vatten kvar i ledningarna i sin dusch. Det hade han, så jag stod där och skvätte i min bikini, men vattnet fortsatte rinna så jag börjar duscha håret också, redo att vattnet ska försvinna snarast. Klev in i duschen helt och våga ta i shampoo i håret och började smått förstå att vattnet skulle nog inte sluta att rinna så av åkte bikinin också.

Jenny går förbi badrummet där jag duschar som om jag aldrig sett vatten innan och säger "Öhh...Lina jag kanske ska stänga dörren ifall Max kommer hem och du står naken i hans dusch"...hmm good point...men det är nog den enda nackdelen jag ser just nu med att bo med killar.

Hursomhelst...nu är vi alla nyduschade och glada :) nu sa det springas ärenden i solskenet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0