"Här luktar Mc'Donalds"Back to the top

Jag vet att tjejerna har väntat spänt på att jag ska lägga ut vårt numera interna skämt om Mc'Donalds. Vi förfestar på hotellrummet och jag och Jenny tar foto när jag plötsligt bekänner för Jenny att jag släppt mig (ja tjejer gör också det). Vi börjar båda fnissa medans Catrin lite längre bort vaknar upp från det hon höll på med och säger med en söt röst och ett litet leende "Här luktar Mc'Donalds". Jag och Jenny börjar ju då fnissa hysteriskt istället...fick ont magen så mycket vi skratta och Catrin fattade inte vad som var så kul förrens vi tog en minimal fnisspaus och berättade snabbt.

Nuförtiden så behöver någon av oss bara säga här luktar Mc'Donalds så framkallar det fniss...lr så upplyser jag dem om att vi faktiskt går lr kör förbi ett Mc'Donalds så att dem inte tror att jag släppt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0