Här sitter jag mitt i natten...Back to the top

Den senaste veckan har jag somnat 5.30 på natten...de senaste två nätterna har det blivit 4.30...woho. Nu sitter jag här i vardagsrummet klockan är snart tre på natten och lyssnar på musik, tänker och surfar medans de andra sover. Cat och Max börjar skolan vid 7 tiden cirka så jag kan ju tänka mig att de ska upp precis när jag somnat eller något. Har en känsla av att jag inte kommer kunna sova när hon ska göra vid sig till sin första skoldag. Jag och Anel börjar 9.30 och jag tänkte gå upp halv 8, men men...

Betalade precis mina kurser också...där försvann 21 000 från kontot bara sådär...jag betalar för att gå i skolan...känns skumt...betala för att plugga...really...vi har det bra i Sverige. Ska försöka vara i skolan lite innan så jag kan köpa kurslitteratur. Man får oftast papper på vilka böcker på första lektionen, men då får man ju trängas i butiken sen och alla ska ha samma böcker. Får helt enkelt ta reda på vad det är för böcker innan.

Ska försöka sova snart...och imorgon förtjänar jag en Red Bull...visst gör jag...I need...I want...längtar...åhh älskade koffeindryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0