Tackar tjejerna för en awsome Vegas helg :)Back to the top

Nu har man ju inte uppdaterat flitigt på några dagar och jag har ju en hel del att berätta...tror jag ;) Om jag var sliten redan före vegas så kan ni tänka er hur slitna vi är nu. Har inte sovit ordentligt på 5 dygn med lägenhetskaoset och sen packade man en väska på 5 min och satte sig i en bil till Las Vegas. Förstod nog inte riktigt förrän jag var där eftersom jag inte haft tid att skänka en tanke åt det. Nu är vi hemma iallafall och lite detox vore i sin ordning ;) Resan hem började med hamburgare efter 5 min, stoppade av polisen efter 20 min, fast i lååång bilkö större delen av färden hem. C blev orolig när hon såg mitt slitna tillståd i bilen haha, ville ju bara sova. Annars blir det till att spara på rösten för den börjar försvinna igen.

Jag kan ju runda av med att Las Vegas gillas starkt :) och det är tack vare staden då, men även tjejerna jag hade vid min sida...tack för en trevlig helg girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0