Apparently I'm not allowed to date...Back to the top

Cat har hytt med fingret och gett mig order om att jag inte får dejta haha...när blev du min pappa liksom...lr bror. Hennes exakta ord skriva med stora bokstäver...U'R NOT ALLOWED TO DATE.... Hon är rädd att jag ska gå och skaffa pojkvän och bli tråkig, ingen risk var mitt svar. Tog kanske i när jag sa att här ska fan inte skaffas pojkvän på två år...men nått i den stilen kanske haha. Klart att man ibland saknar att ha någon, speciellt när man går in på herravdelningen och ser något snyggt men ingen att klä ;)...men det är också skönt att besluten jag fattar nu bara rör mig och handlar om mig...det har inte varit så på länge...jag måste få vara lite ego nu ett tag. Men hennes dejtingförbud kommer jag nog att bryta om jag blir tillfrågad av någon jag kan tänka mig att gå ut med, för en amerikansk date måste ju provas på alltså...vad ska hon göra...ge mig utegångsförbud haha.

Inga blinddates dock...never haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0