Jag vill uppfinna motsatsen till cigg...Back to the top

Detta låter helt knas, men jag vill uppfinna motsatsen till cigg. Det är ironiskt när folk säger att de ska gå ut på balkongen eller gå ut från klubben för en nypa frisk luft och tänder en cigg. Jag tycker om att göra något när man går ut för den här nypan frisk luft eller väntar på bussen eller något och att röka är faktiskt konstigt som det låter "att göra något". Så varför inte istället inhalera just frisk luft?

Tänk dig en "cigg" som innehåller just frisk luft. Jag menar går du ut så är det inte egentligen "frisk luft" äve om du är utan ciggen. Tänk vad rogivande och nyttigt att ta upp något ciggliknande och inhalera frisk luft och ha samma sysselsättning som en cigg minus tjära, rök, beroende och allt det där. Problemet är nog att man måste typ ta upp en hel jävla tub med luft...men det är väl tanken som räknas haha. Hmm...nu filosiferar jag igen.

Vad paffa folk skulle bli när de frågar om man ska gå med ut och ta en cigg och jag tar upp en tub med frisk luft haha. Det skulle nog vara ett problem och marknadsföra detta som coolt dock och cigg industrin går ju bra för att det är just beroendeframkallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0