Längtar jag verkligen tills skolan börjar?Back to the top

Som ni kanske har förstått så har jag inte börjat skolan innu...jag börjar inte förrän den 16:e Feb. Så jag har snart varit i LA i en hel månad innan jag börjar skolan. Men det har ju varit en del att fixa! Nu känner jag att jag är trött på "semester", vill liksom komma igång. Är nog bara rastlös för sen när jag börjar skolan kommer jag bara vilja ha semester. Börjar dock bli lite nervös över att plugga på engelska...speciellt politik, men jag förstår så bra hittills att jag ibland tror att de pratar svenska haha...

London clubpic...not much sun over there

Jag har ju addat journalistik och internationell politik sen innan och idag fick jag min engelska class också tack och lov. Har en till journalistik kurs, men känner att det blir så pluggit och vill variera lite så jag ska försöka att crascha en foto class. När skolan börjar kan man så kallat "crasha" kurser, vilket innebär att du går dit och frågar lr tjatar om en extra plats i klassen. De brukar vara snälla mot internationella elever som har lite svårare att adda de kurser de behöver i tid. Om inget annat så ser det bra ut för min del iallafall...

Har förlagt schemat på så vis att jag går hela dagar måndagar och ons och har en lektion tis och torsdag morgon...i övrigt är jag fri...ska se om jag kan klämma in lite jobb...lättare att söka nu när jag vet hur jag kommer att gå i skolan....woho...fridays off...longer weekends.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0