Max lär mig ragga ;)Back to the top

Max har kört rollspel för att lära mig att ragga haha. Jag är Bambi på hal is typ! Jag fattar inte ens att de raggar på mig förrän de säger något väldigt obvious. Hatar när killar som jag inte vill ska ragga på mig gör det, och det har utan att låta egotrippad varit ett par sådana på senaste tiden. Suck, det är jobbigt att dissa ;) Även fått dissinstruktioner av Max haha.

Han börjar snacka om en massa regler och så vidare...LOL. Så nu när jag har lite av Max's skills så kan jag kanske börja välja själv vem som ska ragga på mig eller kanske ragga upp någon snygging på egen hand...haha ni skulle sett Max alltså, men han pluggar ju också teater. Han och Anel får vara mina wingmans...vad kul det hade varit om jag kommit hem och sagt till Max, men jag gjorde som du sa och det funka inte...haha.

Cute pick up lines, but they wouldn't work cause they are pick up lines...or maybe it's the pictures that are cute...hmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0