Not in 7th heavenBack to the top

Just nu sitter jag och C och kollar på 7th heaven som vi båda gillade att titta på när vi var små och det frambringar lite nostalgi. Vad som inte är så bra dock är att jag fortfarande har huvudvärk på höger baksida och det bara strålar till ibland, konstigt. Därför sov jag middag innan och det blev hela tre timmar! Lite too much för att sova gott inatt kanske men de tre timmarna sov jag bättre än jag gjort på länge.

Annars är vi på sockeravvänjning och vi blir nog lite cranky av det. Vi har precis ätit varsin stor måltid, men vill av någon anledning äta mer. Vi kom fram till att det inte är mat vi vill äta, utan GODIS. Suck, nåja vi kanske lär oss att motstå frestelse av att titta på 7th heaven ;) Detta är rehab i allra högsta grad för just nu vill jag bara skrika rakt ut om jag inte får socker snart...inget socker = pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0