Outlet shopping idag...Back to the top

En av de bästa grejorna med USA måste väl ändå vara deras outlets. Jag menar det finns outlets överallt i världen, men dessa är faktiskt billiga och har storlekar kvar. Köpte ett par skor, men ville haft tre...det är jobbigt att shoppa diciplinerat. Jag och Jenny tröttnade faktiskt ganska snabbt medans G shoppade loss och knappt ville hem...efter att han dessutom tittat på en klocka i rosa guld med diamanter så började vi verkligen misstänka att den här killen vet nog inte om att han är gay. Jag skulle in på Hugo Boss och köpa min parfym...the one and only for me när vi provsprutade en manlig parfym som J sa luktade riktigt gott. Vi blev helt tokiga och turades om att sniffa på den och gick till en riktig parfym affär för själva HG hade bara den lilla flaskan.
My one and only...

We will force ourselfs on any guy wearing these..



Väl där så kom jag på en annan parfym som jag hade för mig luktade gott och efter det gick vi med varsin pappremsa och sniffade hela tiden. Det tog sig till en sjuklig nivå där vi till och med började kalla dessa pappersremsorna våra män. Parfymen började avta från remsan och vi fick lite panik och fick G till att gå in och hämta nya till oss medans vi stod utanför haha...psst den står till höger och den ser ut såhär. LOL...vid det här laget har vi sniffat i sönder luktsinnet. Vi skulle nog kasta oss över första killen som bar dessa parfymer.

MMM...sniff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0