Sockerberoende...Back to the top

Det är hemskt...jag står inte ut...ge mig brownies...ge mig socker. Att vänja sig av vid socker är riktigt illa! Fast vad som är bra är att både jag och C gör det samtidigt, bara det att hon äter inga kolhydrater heller för att gå ner i vikt snabbt. Hon är helt trött och yr och vi har försökt förklara för henne att det inte är en jättebra ide, men den har funkat för henne innan så hon gör som hon vill.

Hursomhelst så är det rena sockerrehabet här just nu och det gör att jag äter nästan hela tiden. Bara en timme fter måltid så vill jag ha mer...jivla socker craving...jag blir inte mätt på vanlig mat för att min kropp kräver socker och utan socker så kommer den att fortsätta skrika. Åt en mumsig bagel idag på väg till skolan och motstod frestelsen att köpa en mini double dipped brownie för 50c. Det var strongt! Nu ska jag bara sluta äta en massa annat också och äta normalt och sunt...om jag ändå åt grönsaker. Har haft lite paprika till mina måltider dock...whiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0