The AuditionBack to the top

Idag åkte jag in själv till West Hollywood för att möta upp M en tjejkompis till Max som har samma musiksmak som jag. Vi skulle se The Audition och anledningen till att vi vet vilket band det är är för att vi båda varit på All time lows spelning i Malmö där dessa var förband. De andra stod över eftersom det inte riktigt är deras stil på musik eller att de inte visste vem bandet var. Jaja, det var superhäftigt iallafall och de filmade så kanske kommer det ett klipp på youtube där jag står och studsar som en tok.

M.s kompis kände det ena bandet som spela och det var meningen att vi skulle på efterfest med dem och The Audiion, men det blev aldrig av, tydligen var sångaren väldigt berusad. Men det var lugnt för min del, var trött ändå och den här groupie grejen är ju verkligen inte min stil. Ur in a band...sooo...du måste fortfarande vara snygg och ha personlighet. Det är roligt att titta på groupisarna faktsikt...vissa har ju ofcourse lite kläder och studsar runder, medans vissa bara står där med sina hundögon utan att ens verka gilla musiken. Jaja, fuck me I'm in a band ska ju funka på någon. Vi stack och åt istället på in and out = flottig men färsk burgare. Vi cruisade dit i en fet röd mustang med paramore utströmmandes ur högtalarna längs med sunset boulevard...LIFE.

Det blev lite nervigt när jag skulle hem igen, men det är en buss soom går santa monica boulevard ner och visst det kan kännas lite risky, tar extra tid och där är creepy personer på bussen, men är desto billigare. För helt ärligt en dyr taxi är inget jag vill ta själv och då menar jag inte för pengarna utan för att jag är själv. Då är jag hellre på en buss med massa folk! Vet aldrig vem som kör taxin! Känns lite som pest och kolera där va, men förhoppningsvis ska jag inte själv till Hollywood så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0