Tomorrow I'm back in school...Back to the top

Imorgon börjar skolan
...jag har längtat...men vad tusan har jag gjort det för...ahhh...börjar bli riktigt nervös nu. C fick läxa idag, hon skulle skriva två sidor om  sig själv och komma på ämnen till en uppsats. Hon fick mejlet idag och såg det kl ett på natten...woho...läxa innan hon börjat. Hon stirra, men det är en läxa jag själv gjort på 20 min, hon strunta i att göra den, "hon har inte sett mejlet". De säger att Eng 1 ska vara tufft, men engelskaklassen är det jag är minst nervös över. Jag är rädd att jag inte ska kunna uttrycka mig på politiken eller att jag inte har vokabulär nog på journalistiken, men göras ska det så det är bara att bita ihop och göra vad jag kan.

När vi kom hem från bion så stirrade C och M och de var helt Cranky...jag och Anel, vår andra roomie som kom hem idag, var lite mer lugna. Vi börjar samtidigt imorgon och ska ha följe till skolan imorgon hihi...ska försöka se lite proffesionell ut imorgon när jag ska crasha fotoklassen och ska  ha journalistiken. Måste packa min väska med mitt block, pennskrin och kalender :) Kommer de andra barnen att gilla mig tro? ;) I feel like a little kid again...Wish me luck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0