Torsdag...nu är det helgBack to the top

  1. Sockersuget gör mig fortfarande galen och jag äter min "ordentliga" mat i mängder.
  2. Tog mig till gymmet idag för att jag känner mig som flubber, detta trots att det även känns som jag har en tumör i huvudet eftersom huvudvärken inte vill försvinna helt. Huvdvärken behövde säkert lite träning.
  3. Jag tycker inte om min äckliga fotolärarare som tycker han är så rolig att han skämtar hela tiden istället för att lära oss saker. Plus att han hånade mig idag när jag ställde en fråga utan att svara på frågan "maybe, maybe not hahaha"...jättekul.
  4. Var på banken och fick ett amerikanskt bankort hos bank of america...C var där för ett tag sedan och fick helt fel grejor och ingen internetbank och så fast hon bad om det. Jag fick allt i ett nafs...ibland kanske min riktiga ålder är bra att ta fram ändå. Jag och damen på banken pratade om väder och så hihi...
  5. Trots att jag somnat sent så är det inte i närheten av innan och när jag sovit har jag sovit riktigt gott fast jag ändå behövt gå upp i tid...men 7 timmar är väl det man ska sova har jag för mig. :) :) :)
  6. Det är torsdag, skolan är över och jag har redan helg :) Dock en hel del att läsa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0