Våra första bills, bills...Back to the top

Igår när jag hade köpt min mobil så klämde jag ur mig att den 1:a var en bra dag att köpa mobilen på för det är lättare att komma ihåg att fylla på den just den 1:a. Va är det den 1:a...vi tre roomies frös till i baksätet av bilen...jag och C gav i från oss ett gemensamt "Ahhhhh" skrik...fan vi måste ju betala hyra...jag började hålla i bildörren väldigt hårt. Räkningarna här är något jag vill betala i tid. Förutom hyran så har vi vår första elräkning, dock bara en deposition, men ändå. Räkningar är ju inte kul, men jag kunde inte låta bli att på något sjukt sätt glädjas över vår första räkning haha. Har en känsla av att det inte kommer att vara glädjande alls nästa gång.
The first bill...I'm wierd I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0