Alltså Lina det är måndag idag...Back to the top

Ska försöka fixa en massa grejor under morgondagen, ska bland annat på school counsling och köpa en telefon med amerikanskt nummer. Det sjuka är att jag sa till C att det ska bli så skönt att gå på counsling och ta reda på vad man har för framtid i studierna här och att det är skönt att det är måndag imorgon pga det mötet. Hon tittar på mig som om jag kom från en annan planet och säger "öhh alltså Lina...det är måndag idag"...japp ni skulle sett uttrycket på mitt ansikte när jag insåg att det inte var söndag och jag missat mitt möte...så mycket har vi haft och göra och så mycket har dagarna flutit samman, men vi kom till Ikea iallafall.

Just därför ska jag upp tidigt och försöka få en ny tid imorgon och våra nya roomies ska följa med till campus och försöka skola in sig tidigare. Med tanke på hur vi flängt runder för att fixa boende och grejor och redan har gått igenom det mesta så får våra roomisar det minst sagt serverat...men det är väl bra om man kan underlätta för någon att inte gå igenom allt det vi gjorde...och framförallt spar det på deras plånböcker...i min egen börjar det kännas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0