Assessment test tmrw...matte pluggBack to the top

Ikväll plugga jag matte tills jag föll ihopa i sängen och inte kunde hålla ögonen öppna mer. Det började bra tills jag kom på att jag inte kommer ihåg hur man räknar upphöjt med...tack google. Sen var jag tvungen att lära mig själv genom att prova mig fram i ekvationerna. Till sist fick jag det mesta rätt och blev sjukt förvånad, hmm...från att kalla mig själv dum så fick jag ta tillbaka det. Matte är roligt när man ser logiken, annars I hate...

Dock är det en som måste vara fel i facit alltså...låt mig veta vad ni får denna ekvation till:
 Om X är 3 vad blir då ekvationen 2x upphöjt med 2 +6x+1 = ???

Fick dock ändå inte pluggat tillräckligt och har bestämt mig för att jag inte bryr mig just nu...ska jag bli kvar och göra en AD och transfer så får jag läsa matte sen...bara det att jag hatar att göra dåligt ifrån mig på prov.

Eng o matte test imrn...wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0