Att göra lista innan LABack to the top

Har en hel del att göra imorgon, eller denna veckan rättare sagt innan det bär av. Skriva av sig tycks hjälpa huvudet att sortera-
  1. Ringa Csn och ha allt på det klara.
  2. Boka Hostel
  3. Försäkring
  4. Plugga till matteprovet (ja vi ska ta ett matteprov)
  5. Få bättre hum om boendepriser och områden
  6. Vara online 9 imrn kväll och fiska upp släppta kurser
  7. Köpa läsglasögon och översättningspenna
  8. Fixa skrivprogram till min macdator
  9. Göra en backup på datorn
  10. Ev. uni ansökningar till England
  11. Packa och organisera rummet
  12. Hälsa på mormor och morfar och farmor
  13. Göra om min blogg
  14. Planera de 2 besökveckorna av Jenny O
Måndag har jag en fika med Sophie L som varit i LA och förhoppningsvis kan hon underlätta lite genom att informera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0