Bara TisdagBack to the top

Hmm...det är tisdag...bara...bra pga av allt jag har att göra, men annars längtar jag ju såå. Idag ska jag titta på glasögon med mormor, hämta mitt visum på posten och fika med Nina...åhh jag ska träffa Nina...det ska bli så najs. Men bara för att det är tisdag så sa jag inte missta mig på att jag har gott om tid.

Imorgon ska jag nog till Malmö och hälsa på Suzz och ja, leta efter översättningspenna så blir det en nyttig dag det också ;) Måste passa på att umgå nu ju. Funderar på att göra något med girlsen till helgen men jag får klura på det lite...plånboken är inte den tätaste nu. Får skicka ut ett mass-SMS och kolla temperaturen.

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0