Bjöd tydligen bilprovningen på skrattBack to the top

Kom aningen yrvaken till bilprovningen och parkerade bilen en bit ifrån portarna för att gå och checka in. Jag blir inkallad direkt och kör in bilen och frågar om han vill ha den i friläge. Han svarar "Nej, det behövs inte och handbromsen behöver du inte dra heller för den funkar väl inte"...hmm blev lite fundersam och svarar jo, det gör den. De två männen började garva och sa att "du vet att din bil rulla typ 10 meter bakåt när du gick ifrån den". Då började jag också att skratta...de överdrev säkert, men ändå...fint om den rullat ut från bilprovningen och inte lade jag märke till att jag hade längre att gå till bilen eller att jag faktiskt parkerat längre fram än bilen den senare var nästan bakom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0