Bruchan och jag det är syskonkärlekBack to the top

Min lillebror är också uppe en stund om nätterna så min mamma kommentera att hon äntligen ska få sova utan störningar nu när vi "flyttar". Bror min har köpt en lägenhet och flyttar den 20:e och det ska bli så kul för honom, plus att om jag är i stan så kan jag typ bo där haha. Har dock inte fått/hunnit styra och ställa med inredningen, men jag ser det som ett bra steg för min öving till självkontroll att inte :) Jag "flyttar" 2 dagar innan honom så det finns inte tid för mig att "hjälpa till" riktigt OCH jag missar inflyttningsfesten.

Vi sitter och snackar och garvar i soffan och pappa kmr ner och säger shhh...och vi bara sitter där som några muppar och asgaravar som om vi vore små på nytt. Av någon anledning så börja vi muppa oss med sången från en reklam "Hard work work". Pappa blir kvar en stund och skojar med oss och sen delar jag och bror upp hörlurarna och lyssnar på lite musik...vi ska inte gå och lägga oss...än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0