C är redan i LABack to the top

Precis pratat med C som redan är i LA och hon bara älskar det redan, men vill att jag kmr NU och det vill jag med. Mitt visum har redan kommit med posten, men mitt flyg går inte förrän måndag. Om jag packar och gör allt riktigt snabbt...undra om jag kommer iväg snabbare då ;)

Hon har hursomhelst redan kollat lite på lyor och jag vill bara ner och hjälpa till, men hon skickade en länk till mig och vad sägs om att bo på nedanstående ställe. Inte så pjåkigt va ;)

Mitt krav...hehe...är att lyan har pool och internet, sen kan jag dela rum om det skulle vara så. Hon avslutar chatten med att hon skulle på promenade och shoppa flip flops osv...ahh...det spritter i mig. Men nu ska jag lägga fokus på att ordna allt innan jag åker och spendera tid med vänner och familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0