Dagens middagBack to the top

Dessa senaste dagarna har varit osunda minst sagt. Idag blev det brownies till middag och goda var dem. C har redan koll på vad jag gillar, jag är nog inte så svår haha. Hon säger till mig i matbutiken när jag står och tittar i en gång att hon ska gå och hitta mina brownies och jag säger bara okej då. Efter några sekunder säger jag: "Men jag kan gå med dig och hitta mina brownies" och 123 börjar båda gapskratta. Jag tillägger att det är ju hemskt snällt av mig att följa med och hitta mina brownies. Vår humor vi har varit sjukt låg idag!
 
C visade mig en av sina favoriter att äta här i USA. Marshmallows kräm! Det var helt okej, men det blev kanske aningen too much med det på brownies och jag är ju mer chocklad chocklad. Hon satt där och åt bara krämen till sist...japp som sagt osunt. Vi hade en sista ätardag för på måndag börjar "vårt nya liv" haha ;) man måste ju börja en måndag. När jag skulle fota brownisarna så tappa jag greppet lr något, kameran damp i golvet för automatiskt räddade jag brownisarna...says a lot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0