Dissar svensk kollektivtrafikBack to the top

I lördags tog jag tåget till Hbg...Japp Lina nyttjade kollektivtrafiken, men försökte givetvis allt för att inte. Nya fina maskiner ser jag...haha fast de är nog inte så nya ändå kanske. Först lämnar man hemmet på hattefnatten och tror att man är sen till tåget för att finna att efter du tryckt biljett så är där hela 7 minuter kvar att vänta i kyla.

Det sjuka är att jag hade inte funnit det konstigt i London där jag åkte kollektivtrafik hela tiden. Det är väl den svenska kollektivtrafiken jag dissar...Nej tack, ge mig oystekort och en tube nästan utanför dörren med konstant trafik för ute i hålan har man stationen helt för sig själva med för få avgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0