Hemma från SthlmBack to the top

Nu är jag hemma igen och det är skönt :) Trodde resan hem skulle vara pain, men det var så smidigt och bra så. Marie körde mig till Bromma där jag flög med Malmö Aviation och det flygbolaget gillas. Trevlig personal, bjuden på fika, kaffe och te med påfyllning om jag druckit det och till sist varm handduk. Lyx juh! Sen tog dem bara kort på flygbussarna, men inte mitt engelska kort och hon ville inte ha kontant av mig så den snälla damen lät mig åka gratis, så ett stort tack till henne. Sen hämta pappi mih i Lund, kunde inte blivit bättre.

Annars ett stort tack till Marie och Alex för deras gästvänlighet, utan dem hade min tvångstur till Stockholm varit hemsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0