En dag av massa informationBack to the top

Var på informationseminarium hela dagen idag och är verkligen helt slut i bollen efter det. Till frukost var det bakelser...what. All informationen var väldigt nyttig, men man blir ju mörkrädd när de brättar om sin healthcare som inte ens borde få heta så och mer när polisen kom och prata.

Annars var det väldigt många asiater där, de tar över hehe. Nä, men det är kul att träffa andra kulturer, jag prata inte alls med de andra svenskarna under hela seminariet, men sen trodde de också att jag var från England. I gruppresntationen blev det ju att jag fick sammanfatta vår diskussion och framföra den, vilket inte är så ovanligt. Jag förstod allt som sades, inga konstigheter alls, nästan som det är mitt första språk, känns konstigt bra.

Jag fick denna nördiga söta SMC väskan hihi...med massa info i...nu ska jag bara köpa en matchande SMC tröja ;)

Och så fick vi denna coola kalendern med klistermärken att sätta på dagarna istället för att skriva, ska nog använda den faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0